U Never know..

"kärleken" trasar sönder mig.
Och två tråkiga besked på samma kväll. Båda kan förändra ens livsöde fast på två helt olika sätt.
Det är lite mycket nu.
När jag inte riktigt finner trösten i någon. Vet vem jag ska ringa och ösa ur mig allt till eller bara är för ledsen för att ens kunna få ut ord. Då hittar man mig i duschen. Där kan jag bli lugn och samla mig. Varmt och tyst.
Inte ens det förstod nog P. Egentligen..
Eller vad som behövdes just då.
Men det är skit samma nu.
Stod i duschen så länge som ja bara kunde förut.
Nu säger jag Godnatt! Jävla skit.


Kommentarer
Postat av: Madde

Men gumman men de är ju MIG du ska ringa och spy ur dig allt till! Det behöver du aldrig ens fundera på. Det har du alltid kunnat gjort så fortsätt med de :) och du är alltid välkommen hit!!

2012-03-02 @ 00:21:48
Postat av: Sofie

OCH mig!!! Jag finns alltid här!! VI finns alltid här!! <3

2012-03-02 @ 08:31:41
URL: http://sessankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0