En längtan.

Bort. Sol värme och ledighet.
Flådig brassestol och en paraplydrink !
Det skulle jag vilja ha nu.

Allt rusar iväg bara. Man sliter arslet av sig för att vara alla till lags.
Glömmer bort sig själv och en del andra.
Blir dålig på att vara social mot en del för man är ständigt social om dagarna. Så när man kommer hem är man så slutkörd så man inte ens orkar ta i telefonen tyyyp.

Sitter på salongen nu. Direkt hit efter ett slitsamt pass i stan.
Benen och höfterna skriker efter vila.
Gör mamma snygg nu. Sen ska jag unna mig en dusch och direkt i bingen.
Poff Poff så är augusti här och man får ångest för hösten.
Haha ! Hej negativ.
Det vänder.. Bara jag får lite vila ;)

Och till hösten SKA jag ha två veckor i solen. Bara är så.
Vem ska med?
USA eller Thailand vore det grymmaste.
Men är öppen för förslag.
Hanna var sugen. Hon och Rickard kan sånna där roliga ställen man kan åka till och riktigt njuta, se fina saker och shoppa, som man vanligtvis kanske inte har en susning om.

Vill åka bort på midsommar också.
Kusten eller Dalarna typ - det vore !!



Kommentarer
Postat av: Ohjess

Kusteeeeeeen

2012-06-07 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0